Bra tränat!

..Alla ni som var med idag!:) Nu är det bara å ladda å peppa inför matchen på söndag! Kom ihåg att vi från Bollnäs åker 10.45 så var där helst lite före. Matchstart i Alfta sporthall 12.30!  Träningens stora sensation var i alla fall utan tvekan Sigge som var, och tänk på vad jag skriver nu, FÖRST in i duschen! Till och med före Supersnabba-Elin och Ljusdalingarna som brukar ligga i täten när de gäller först in i duschen. Att man skulle få uppleva denna sensation uppskattar jag till ungefär lika stor chans som om Palestinierna och Israelerna skulle fira jul tillsammans...Coolt!



/#24


Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag har börjat ett nytt liv: SuperSnabbbaSigge heter jag. Å jag är inte bara snabb, jag kan skjuta direktskott också :) Eller inte...

Se till att packa ner ett dussin vilja och en kilo inställning till matchen på söndag! Nu ska vi vinna, finns inget annat! Gooo Pumor!

2010-02-12 @ 14:12:00
Postat av: Roos

Tydligen missar man mycket när man är borta! Trodde jag aldrig Sigge=)



Sen har jag fått en alla hjärtans dags present i förtid: Svettarmband med döskallar! Grymt snygga=D Men vem är det i från? Känns som det måste vara nån i laget=)

2010-02-13 @ 10:51:19
URL: http://lasayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0