Coach´s corner

Ja vad ska jag säga efter de senaste 60 minuterna. Att slå de obesegrade serieledarna med 6-0 är ju inte fy skam, och sättet vi gjorde det på var nog det mest stabila som jag sett det här laget prestera under mina år som ledare och åskådare. Som tränare ska man vara försiktig med att bara nämna några spelare men jag måste i alla fall berömma våran kapten rosa som nog aldrig sprungit som hon gjorde under matchen. Hög press, ner i försvar och dubbla i eget hörn för att sen slita sig upp och hinna täcka skott: VÄRLDSKLASS inställning säger jag bara.

Men framför allt så var detta en laginsats från våran nolla Åsa ända till sista spelare på bänken som alla kom in och gav allt när man fick chansen. Nu gäller det att vi fortsätter visa samma inställning varje match framöver.


Som avslutning så vill jag också säga att det är roligt att mina spelares gamefaces i tidningen speciellt när vi ska stå framför mål och ha klubban i backen eller vad säger kapten rosa =p


Önskar Mia Boänges lycka till i eliten och hoppas du en dag kommer tillbaka i våran tröja.Mia B

Kommentarer
Postat av: Sigge

Ja du coach, jag har nog aldrig sett en snyggare bild i ljusnan tidigare :) eller nå... lite för lite rosa dock :)

Jag är i alla fall grymt stolt över våran insatts i helgen. Vad vi kämpade och slet tillsammans!

Se nu till att göra en lika bra match i helgen pumor. Kom ihåg att packa ner en portion vilja och inställning i väskan! Gameltanterna är helt övertygad om att ni har 3 poäng med er hem på lördag!

2010-02-02 @ 13:21:12
Postat av: En på läktaren

http://helahalsingland.se/sport/innebandy/1.1769362

2010-02-02 @ 13:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0