Klubbor i hög!

Hej där alla galna pumor!

Ja då va Kapten Rosa tillbaka igen då, jag får den stora äran att skriva några rader igen :)
Försökte övertala Jag-har-mest-energi-i-världen-Hallgren, å Jag-lobbar-in-bollen-Veddan att skriva men det gick liksom inte.
Våran kära Mr-Innebandy-Pecka har dock lovat att göra en gästinsats vecka 10 så det blir ju underbart trevligt :)

Igår va det träning. Å en hel del folk som saknades. Det måste ha varit första gången på säsongen som Lillen-linen inte va på plats. Jo SuperSnabbaLillen va ju naturligtvis där, hon missar aldrig en träning :)
Men vart tog Virvelvinden-Med-Blåa-Benen-Jojjo och Jag-Snurrar-Upp-Dig-På-Läktaren-Tessan vägen?

Träningen flöt på så där i lagom takt, när vi fokuserar oss, då jäklans blir det bra, annars blev det lätt lite upp-ner-kors-tvärst-höger-vänster-snurr-rakt-mitten om ni förstår vad jag menar :)

När vi väl skulle spela så hände något konstigt. Jag vet inte men har Sur-Erik och Snygg-Johan missat att vi har en realtivt viktigt match till helgen?
Typ lite av seriefinal mot Ankarsvik?
I vanliga fall så tränar man med sin line (ja så gör väl de flesta innebandylagen i denna värld), vanligtvis uppdelat Lillen-line, Tant-line och Hallgren-line.
Men igår så delade vi lag genom den gamla beprövade modellen: släng-klubborna-i-hög.
Hallå? :)



Kuligt att se Sassa som gästspelare igår. Den talangfulla tjejen har man ju saknat. Sen att Sassa och Lillen fnittrade på och drev med oskyldiga kapten och bytte klubba vill jag inte kommentera mer än: VARFÖR går jag alltid på det? :)

Ha en supertrevlig och rosa dag!

Ps: En vackrare sportBH än denna går väl inte att få :) Jag-skjuter-stenhårt-i-krysset-Cajsa kan man köpa en sån här oss dig?





Kommentarer
Postat av: Roos

haha Vilka klockrena namn! Undrar hur mitt lyder? Får man reda på det i nästa blogg? ;)

2010-02-23 @ 19:44:54
URL: http://lasayo.blogg.se/
Postat av: Sigge

Haha, jo då, jag har ett på dig med Roos. KOmmer inom kort :)

2010-02-24 @ 12:50:02
Postat av: Cajsa

Haha bra namn där Jag-tunnlar-alla-Sigge =) Men tyvärr har vi bara svarta eller vita sport-bh´ar på mitt ställe. Men jag kan ju kolla utbudet nu när det blir dags att köpa in lite prylar så får vi se ;)

2010-03-02 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0