Ny vecka ny bloggare

Hej alla pumor!

Jag hoppas det var bra uppslutning på fyspasset idag, jag valde att ta en aktiv vila.
Det är nämligen så att jag ska åka stafettvasan med några här på jobbet och eftersom jag endast åkt längskidor en gång i vinter kanske man borde prova lite till :)
Lite info om den ifall någon är intresserad.
http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start/loppen/vintervecka/stafettvasan



Jag måste bara säga att det är så kul att se alla i vårat lag utvecklas hela tiden.
Det är verkligen stor skildnad på alla nu, mot för när vi började i höstas.

Jag hoppas även att det ska bli bättre uppslutning på den kommande sommarträningen, vi var ju inte allt för många som var där i somras.
Det är ju trotts allt då man ska bygga på sig kondition och styrka som man sedan bara ska underhålla under säsongen.



I helgen möter vi ju Fränsta, något som är nytt för i år.
De kom 4:a i den norvästra serien och har hittils spelat två matcher i vår nya serie.
De förlorade den första ganska stort mot Sundsvall och vann den andra ganska stort mot Sundsvall U.
Det gäller för oss att vara på tå från början och spela vårat spel.


Åsa!! Du måste ju gilla att det blir straffar, du är ju grym på de! ;)

Hej svejs från Alfta i huset bakom körskan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0