Onsdag

Tänkte beskriva en typisk onsdag för mej:

05.40: klockan (mobilen) ringer, jag brukar kolla på den, sucka, och konstatera att det är sant, du måste gå upp..men..man kan ju snooza en gång eller två?
05.45: Snooz #1..hinner med en till? Lättövertalad som man är på morgonsidan så blire det så och....
05.50: Snooz #2 ...nu brukar jag faktiskt masa mig upp, sakta men säkert!
06.30: SHIT! Nu bara MÅSTE jag gå...men ska bara ta en macka nu när jag faktiskt börjat bli lite hungrig!
06.49: Stämplar in mej på jobbet, ständigt dom där 4 minuterna försent.. -_-;
15.00: Stämplar ut mej och går och handlar nån pryl som jag kommit på att jag saknar hemma. Typ glass eller så ;P
15.25: Hemma!
15.45: Påbörjar matlagning, dagens avancerade kokkonst blev mackaroner och köttbullar. (dock inte hemmagjorda)
16.10: Mat framför tvn!
16.30: Oj då..nu börjar det märkas att man la sig 01.30 på natten och gick upp strax före 6..
17.00: Halvsover i soffan med musik på i bakgrunden
18.35: Vaknar till liv, går till kylskåpet och tar en "monster" i ett halvpatetiskt försök att piggna till
18.49: Nu alltså, dricker monster än och har väl piggnat till lite i alla fall, ska nu sitta här en stund till innan...
19.20: ...det bär av mot sporthallen och Emma "Hallis" Hallgren kommer och hämtar mig å det bär av mot Höghammar och fyspass!
19.45~21.10: Fyspass!
Sen äre duschen som gäller och hem å kolla på tv, eller greja med datorn innan det blir läggdags!:) Inte mycket vettigt som blir gjort på onsdagar för min del inte, orkar lixom inte göra nått mellan jobbandet och fyspasset då jag nog måste va kassast i världshistorien på att lägga mej i tid även fast jag vet att jag ska upp tidigt, skärpning krävs där! Kanske kommer längre fram med åldern? Att bero på ålder, vi har en puma som fyller 25 idag! GRATTIS till Cajsa "Cinderella" Hansson! Hoppas du har haft en bra dag med en massa tårta å presenter å så =)





Kommentarer
Postat av: Sigge

Ja grattis Cajsa, Hoppas du fick något vackert rosa också i present!

2010-02-11 @ 08:12:49
Postat av: Cajsa

Tack snälla ni! Jag fick tyvärr inget rosa, men en massa annat skoj iaf =)

2010-02-11 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0