Fys och direktskott!

Tjing Alla Pumor!

Någon som har träningsvärk idag?
Tycker att Patrik hade en fantastikst bra träning med oss igår. Fys kan ju vara ofantligt tråkigt men igår skrattade vi i massor :)
Kanske det roligaste var när vi skulle hoppa/studsa över häckar, eller vad säger ni pumor? :)
Det var studs över häck, vänster, runt, studs, över häck, vänster, höger, snurr, runt.... Oj oj! Jag som inte kan höger och vänster!
Vilken katastrof :)
Och koordinationen? Inte på topp för Sigge... alla  ni hoppade ju runt och studsade som ni aldrig gjort nå annat i era liv.
Youko fick lite probem men skyllde på ålder :)
Veddan och jag, ja vi gav upp.
Sökte på ordet " Koordination" i ordlistan och fick upp:
"Koordination: Kräver intakt nervförsörjning samt normalt fungerande hjärna och ryggmärg"
Vad säger man om den Veddan? Fungerande hjärna... :)

Klingans underbara miniminimini ryggsäck får i alla fall 10 plus av mig! Fantastisk snygg :)

Ikväll är det träning, hoppas det är många som kommer!
Funderar på om man kanske ska försöka med att skjuta ett eller två direktskott ikväll... någon som kan lära mig?
Super-snabba-Lillen kanske kan ge mig en lektion. Eller Jossan?
Jossan, du måste ju ha knarkat gröt på senaste tiden för fasen va bra du skjuter nuförtiden! Allt går in!

Bara tre dagar kvar till match... nu käkar vi taggtråd tjejer och ser till att ge Brunflo en vacker lektion på lördag!

Å du Jossan, ikväll kanske du kommer se skymten av "Snygg-Johan". Lovar att säga till om jag ser honom :)

/Sigge

Ps: Med den här rosa klubban måste man ju skjuta direktskott som en prinsessa!


Kommentarer
Postat av: Veddan

Hehe de ser ju inte bra ut för oss Sigge... :) Du har några timmar på bussen imån att träna på.Om jag hänger med så får du lite sällskap :)

2010-01-22 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0