Ny vecka, nya tag och ny bloggare!

Tja tjaa!

Så var det min tur att ta över bloggpinnen från Sigge:) Kommentaren när jag skulle ta över var att nu blir det en "svartblogg" istället för rosa *haha* Sigge och jag må vara varandras motsatser på den punkten. Hon gillar rosa och jag döskallar, men det ska nog gå bra. Ska försöka hålla samma positiva ton iaf.

Måndag..en ny vecka har börjat och det var bara att bryta ihop för att sen bita ihop och komma igen.

Idag hade vi första träningen sen den snöpliga förlusten i helgen.
Alla som var med och lirade i helgen hade nog funderat en och två gånger vad som hände på matchen, så vi började träningen med att gå igenom den lite..När det var gjort tog vi med oss det viktigaste, glömde resten och drog i gång kvällens träning.
Träningen flöt på riktigt bra, och sen under spelet var det ett jäkla tempo! Det small i sargen och rasslade i näten, mer än vad det gjort tidigare. Alla fyra femmorna var rejält taggade!
Spelar vi så där på söndag så borde Ankarsvik skaka i knäna:)
Nu fortsätter vi så här Pumor!

Sen till Sigges frågor..fick vi nå svar under kvällens träning? Klingan höll i klubban iaf och Pecka var där, men den där sjön och Vickan då?
En till fråga: Hur sjutton hittade George Clooney Brunflo på kartan, av alla ställen i Sverige?

Jag sa att skulle försöka bräcka Sigge, men det var svårt att hitta några innebandydöskallar så idag publicerar jag en bild från min favorit Johan i Malmö. Deras Herrlag Div. 2 Södra Götaland:

Vad säger du Sigge? Avundsjuk? :)

Rock on!

// Roos


Kommentarer
Postat av: Lundahl, MFBC

Sveriges Magentaste Lag!

2010-01-26 @ 00:04:53
URL: http://www.malmofbc.se
Postat av: jossan

Namnet på den där sjön har jag faktiskt försökt hittat. men har än så länge inte fått något resultat. Vet inte direkt vart vi var heller när vi såg den. vet att vi var mellan åsarna och ljusdal iaf:)(tror jag) vi får helt enkelt klura vidare..

2010-01-26 @ 10:22:57
URL: http://jossanelversson.blogg.se/
Postat av: Sigge

Men hallå!

De har ju rosa tröjor!! Så vackert! Så avundsjuk!

Men Jossan - vi kanske ska goggla på" Sjö i brunflo". Hur många träffar kan man få? :)

2010-01-26 @ 11:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0