Torsdags nöje

Måste börja med att berömma alla som var med igår på "fysen" uppe på Höghammar!
Först att folk vågade trotsa Kung Bores snöväder och sen att folk kämpade järnet. Det var några hårda stationer Patrik fixat åt oss. Ännu en gång fick vi träna kordinationen lite, kanske att övning ger färdighet. Det känns lite så iaf:) Det känns i kroppen också! Man är lite mör i benen *hehe*

Jag anser att jag är hyffsat vältränad jämnfört med många av mina kompisar men sen när man ser vissa andra träna, eller efter vissa övningar så inser man att det fattas mycket! och hur otränad är inte andra männsikor då som knappt tränar?!;) Det finns att bygga på iaf:)

Ikväll är det innebandyträning som gäller i Alfta, men jag kommer att tillbringa min kväll på Bollnäs travbana för att rida licenslopp. Det blir mitt andra licenslopp för Monté (måste ha 10 godkända). För dom som inte vet vad det är så är det när man rider travhästarna istället för att köra. Riktigt kul och riktigt jobbigt! Det ä grym träning för benmusklerna. Patriks pass är ingenting jämnfört med det här! Tur att vi inte har match förän på söndag. Håll en tumme att det går bra:)


Kör hårt i kväll nu!

//Roos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0