Uppvärmnings musik

Tjingeling!

Redan lördag, och imorgon är det tuff match mot Ankarsvik *spännande*
Sist jag var så här spänd och nervös inför en match var nog mot Sundsvall sist..och det gick ju bra iaf=)
Hoppas alla är laddade och taggade till tänderna!

Sitter och funderade om jag ska fixa en ny uppvämnings-skiva till i morgon.. Så vi får bästa tänkbara uppladdning! =)
Har ni nån favoritlåt ni vill ha med? Eller bara förslag på bra låtar. Skriv och önska i kommentarsfältet. Fram till klockan tolv i morgon kan ni önska. Så fixar jag det sen:)

Rock on!

//Roosen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Womanizer - Britney Spears vill jag ha med!:D

2010-01-30 @ 13:27:29
Postat av: Camilla

Mustasch - Mine är mitt önskemål :)

2010-01-30 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0