Dags för Kvalspel!

Så vi lyckades med det vi bestämde oss för: Att ta oss till kvalspel till Divition 1! *grymt jobbat pumor*

Det kommer blir en tuff men rolig uppgift hoppas jag. Gävle GIK står för motståndet i första matchen.

Tar vi med oss mycket av spelet vi hade mot Fränsta i lördags och Sigge, Vicka och Jossan tar med sig alla energi från Globen så kommer det bli en spännande match.
Synd bara att den är i B-hallen, syrebristen brukar bli enorm där inne vid match. Kanske nån kan fixa en syrgastub till backarnas sida?
Känns bra iaf att ha första matchen på hemmaplan, på parketten.

Måndagens träning flöt på som vanligt, inga större utropstecken där. Fick positiva besked om att Sigge kunde vara med i helgen iaf!
Ikväll kör vi fys igen med Patrik. Hoppas många dyker upp.. Har lyckats muta granntjejen i stallet så hon fixar hästarna ikväll så jag kan träna istället.
Chefen med sambo har åkt till Thailand, så nu är jag högste chef på jobbet *hehe* Det enda som är lite drygt är att dom vill ha mat och några vill gå in klockan nio på kvällen. Lite drygt att åka skytteltrafik. Kan varenda gupp och träd mellan Växbo och Bollnäs just nu..

Senare kommer en lite överaskning här på bloggen, ett litet gästspel från dom skånska vidderna..

*rock on*

//Roos

PS 1: Kan inte låta bli att nämna: SM-FINAL! SM-FINAL! Bollnäs till bandyfinal på studenternas! Helt otroligt, till och med jag kollade på matchen mellan Sandviken - Bollnäs. Blir spännande!

PS 2: Vinkar till alla dom jag missade i lördags! Tydligen hade folk sett mig men inte jag dom.. Blev lite för det mycke av det goda så jag fick rejält med tunnelseende under kvällen*oops* men Mustasch va bra iaf! Fast stinkbomben missade jag som tur var.


Kommentarer
Postat av: Putte

http://www.innebandy.se/templates/page____137817.aspx Stor applåd! :)

2010-03-19 @ 00:07:09
Postat av: Sigge

GRATTIS LILLEN!

Årets damspelare. Grymt roligt! Har du vetat detta länge? Eller är det bara jag som missat det?

Skoj! Det är du värd! I allra högsta grad!



Nu laddar vi för kvalet i morgon!

Det är ju denna dag vi har väntat på så länge!

Det är upp till oss nu - ingen annan kan fixa det åt oss - nu taggar vi rejält och visar vad vi kan!

Ses i morgon alla glada!



2010-03-19 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0