Det vart jag igen då!

Hittade ingen frivillig bloggare denna vecka, så då får jag väl ta å offra mej å skriva lite igen då;P Försökte få Jojjo å skriva, mutade med en kaka först men de gick inget vidare, men då slog de mej att hon ofta dricker gainomax så provade med en sån, å då fick jag i alla fall henne å ta en annan vecka lite längre fram, bra det i alla fall!;D Okej, måste ju såklart börja med att även jag skriva några rader om kvalmatchen mot Gävle GIK som vi spelade mot i lördags. Vilken match!! Måste ju vart rätt kul för publiken, tätt,tufft och jämnt i målskörden. Är sjukt stolt över vårt försvar, helt fantastiskt! Anfallsmässigt hade vi väl mer att ge, men märktes att det var nerver med i leken, och dessutom mötte vi ett riktigt bra lag. Men 1-1 i full tid är jag helnöjd med, det tror jag väl alla rödsvarta är? Riktigt synd att det gick som det gick i sudden, men en poäng fick vi med oss och bra är väl det! Bara å ge allt mot Alunda nu till helgen och hoppas på en vinst där, och att sedan Alunda vinner mot Gävle då blire finnemang!:) Huvudsaken är i alla fall att vi går in och verkligen ger allt för varann som vi gjorde i lördags, då kan vi gå ur kvalet helnöjda oavsett vilken plats vi hamnar på i gruppen:) Träningen idag då, den va väl okej. Blev lite skrattanfall från olika håll men så är det ju måndagskväll och vi fick äntligen träffa varandra igen!;P Bästa kommentaren va väl Elin LJ till Roos: Bollen är trasig! Roos: Vadårå? Elin: Det är ju massa hål i den...hmm ja, Elin lilla, du är rolig du:P Har fått 2 nya blåmärken till min samling också, har döpt dem till Clara och Tessan, tvillingar är dom också, enäggs, för dom sitter precis brevid varandra och är lika stora. Men de ska svida å stå i mål ibland, då vet man att man har utespelare som kan skjuta rejält:) Just nu sitter jag och biter på naglarna, Färjestad och Skellefteå är inne i 5.e perioden, alltså 2.a SD-perioden. 4-4 står det där. Brynäs dom åkte visst på däng med 0-4...;) Läget i innebandyn då, IKSU och Rönnby är redan klara, medan KAIS Mora spelar den 5.e och avgörande kvartsfinalen på fredag, på bortaplan, hejja KAIS! Falun är tvingade att vinna sin match imorgon mot Balrog för att tvinga fram en 5.e avgörande match. YES nu gjorde FBK mål! Kvällen är räddad!:D


God natt alla!


/#24


Kommentarer
Postat av: Ralph Stenbeck

Skulle man inte kunna ha annan färgsättning på bloggen så det är lättare att läsa det som står där ? Svart text på mörkröd bakgrund ! Njae, inte precis vad man fick lära sej på webdesignenutb. om layouter.

2012-04-10 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0