Kapad! (igen)

Förlåt Pecka men måste ju ta å kapa bloggen igen för nu har vi ju en till puma som gått å fyllt jämt! Det är nu ingen annan än våran alldeles egna sniper: jag-placerar-bollarna-i-hörnet-på-målet-Vickan Segerkvist!! 40 år fyller hon idag, Grattis!! Tyvärr har jag inte tillgång till en hel drös med bilder på denna dator som jag önskat, men kanske är det endå en bra sak om man vill ha livet i behåll?;P Så istället bjuds det på en kort men vacker dikt!:

Fyrtio är hon numera våran brud med koll
Åtminstone när det gäller klubba och boll
Snabba passningar och rappa skott
Låt henne för all del inte stå i ert slott!
I Gluggen hennes karriär såg sitt första ljus
I Segersta där har hon sitt hem och hus
Kareoke och schlager tycker hon är underbart
och som tur är innebandy också såklart!





Grattis Vickan!!


Kommentarer
Postat av: Pecka

Såklart det skall kapas då. Vad bra för då slipper jag försöka väva in det hela i nästa blogg också utan kan bara instämma i gratulationerna. Bilder lär vi väl kunna lägga ut i efterhand. Hon får ju i alla fall vara på bild i tidningen idag.

2010-03-12 @ 11:20:39
Postat av: Roos

Grattis till Vickan!

Herregud vad du är duktig på att komma på finurliga dikter. Väldigt impad Åsa! =)

2010-03-12 @ 17:21:28
URL: http://www.sararoos.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0