Oj det var längesedan..

.. som jag skrev blogg, men här är jag - Bollnäs/Alftas egna AIKare!

Ja, vi hade ju match i helgen. Vi åkte till Sundsvall, vi spelade, vi förlorade, vi åkte hem. Räcker bra va? Vet inte hur jag ska sammanfatta matchen så jag försöker inte ens, ni som vill veta hur vi spelade kan läsa på hemsidan www.hertsjo.se och klicka vidare till Damer.

De bästa med resan upp till Sundsvall var iallafall att jag vann över Malin i Skipbo, eller jag tog ledningen i våran lilla interna duell ;) Haha

Idag har jag iallafall haft en träningsfri dag, det är rätt skönt ibland. Har jobbat, varit och mixat lite med håret och hälsat på våran hunds uppfödare så jag har då haft fullt upp ändå :) Nu väntar sängen!




De hade då varit inte heelt fel att lira i denna vackra färg ;)

/ #11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0